آرشام هنرکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این تعداد سبد غذایی در فاز نخست و جدای از کمک هزینه نقدی اهدایی به ۴۸ هزار خانوارهای آسیب دیده در پی شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سبدهای اهدایی در شهر زاهدان و ۲ شهر زهک و قصرقند که پایلوت‌های پیشرفت منطقه‌ای بنیاد هستند توزیع خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرآیند توزیع هدیه نقدی بنیاد مستضعفان به خانوارهای بی‌شناسنامه و بدون حمایت نیز با هماهنگی کمیته امداد آغاز شده و با مشارکت استانداری و فرمانداری‌های این استان تلاش خوبی صورت گرفته تا هدایا با دقت به دست جامعه هدف برسد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند توزیع سبدهای غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان با برنامه‌ریزی دقیق و توسط گروه‌های جهادی مردمی انجام خواهد شد، تصریح کرد: در راستای جلوگیری از موازی‌کاری نرم‌افزاری تحت عنوان "همدلی" در نظر گرفته شده تا اطلاعات و موقعیت مکانی خانوارهایی که از این حمایت بهره‌مند می‌شود در آن ثبت شود و گروه‌های جهادی می‌توانند از این نرم‌افزار دقیق به عنوان بازوی کمکی در اجزای عملیات‌های مختلف خود استفاده کنند.

هنرکار گفت: علاوه بر این کمک‌ها تسهیلات و خدمات حمایتی ویژه‌ای از جانب بنیاد مستضعفان برای آسیب‌دیدگان در پی شیوع ویروس کرونا در ۲ شهرستان پایلوت بنیاد یعنی زهک و قصرقند در نظر گرفته شده که این خدمات توسط نهادهای پیشرفت مستقر شهرستانی مورد حمایت بنیاد به مردم منطقه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.