علیرضا هاشمی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیجیان خاش با حضور جهادی در صحنه به عزت و سربلندی نظام اسلامی می اندیشند و با تمام توان به اقشار محروم و نیازمند در جامعه خدمات ارائه می دهند.
وی بیان کرد: هم اینک در ماه مبارک رمضان بسیجیان خاش در امر تهیه و تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده و نظافت مساجد و خدمت به نمازگزاران مشارکت دارند.
هاشمی فر با اشاره به اینکه سپاه و بسیج از روزهای نخست بحران کرونا تاکنون در کنار مردم بوده اند اظهار داشت: از اواخر سال قبل تاکنون چند هزار خانوار نیازمند در خاش و مناطق همجوار شناسایی شده اند و هم اینک نیز در اولویت خدمت رسانی هستند.
وی اظهار داشت: در شرایط دشوار کرونایی فشارهای زیادی به مردم منطقه که اکثر آنها اقشار نیازمند هستتد، وارد آمد و به شدت چشم انتظار نگاه مهربان دولت و خیران هستند و سپاه شهرستان خاش نیز با درک شرایط مردم خود را موظف کرده که در کنار آنان باشد.
وی بیان کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری در دستور کار ارکان سپاه قرار دارد و قطعا بسیجیان دلاور و کارکنان سخت کوش و جهادی سپاه با تمام توان و قوت در کنار مردم محروم و نیازمند هستند.
هاشمی فر گفت: با هدف مقابله با کرونا و ارائه برنامه‌های آموزشی و آگاه سازی در روزهای گذشته مسابقات فرهنگی و هنری و نقاشی با همکاری معاونت فرهنگی سپاه و نهادهای دیگر برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.