آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور ائمه جمعه استان افزود: مردم برای کمک کردن همواره در صحنه بوده اند زیرا آنها بر اساس فطرت خود عمل می کنند، بنابراین باید ائمه جمعه فعالیت‌های خوب و درخشان خود را استمرار بخشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه گفت: برای نیل به اهداف بزرگ رزمایش مساوات و همدلی همه ما لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم.

آیت الله علماء گفت: همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم، لذا باید به این خواسته مقام معظم رهبری( مدظله العالی) پاسخی در خور بدهیم.

حجه الاسلام «طه مهری» امام جمعه اسلام آباد غرب نیز در این برنامه گفت: قرارگاه مساوات و همدلی در شهرستان آغاز به کار کرده و مقرر شده است یک حساب مشترک افتتاح شده، تا لبیکی به فرمان مقام معظم رهبر ی برای کمک به اقشار آسیب پذیر باشد.

حجه الاسلام ملکی امام جمعه قصر شیرین نیز افزود: برای مقابله با ویروس کرونا حدود ۱۰ تن ماده ضد عفونی کننده پخش شده و ۲ کارگاه ماسک سازی به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک در روز راه اندازی شده است.

حجه الاسلام خاص‌امیری امام جمعه گیلانغرب نیز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حضور داشته‌ایم و برای کمک به هم نوعان چند مورد قربانی را بین مردم توزیع نموده‌ایم.

حجه الاسلام اکبری امام جمعه سنقر و کلیایی نیز اظهار داشت: حساب مشترک بین دستگاه های حمایتی افتتاح شده و مقرر شد حساب‌های دفتری فقرا تسویه گردد.

حجه الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین نیز توضیح داد: در نیمه شعبان تعدادی دام قربانی نموده ایم و همچنین چهار هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع کرده ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز چهار هزار و ۶۸۳ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.