علی نجفی‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار دستگاه خودرو تخصصی ضدعفونی روزانه ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی را با خود حمل و در مناطقی که بیشتر در معرض خطر شیوع قرار دارند استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: اماکن عمومی که امکان تردد خودرو در آن ها وجود ندارد توسط آتش نشانان به صورت فردی و با همراه داشتن کوله پشتی حاوی مواد ضدعفونی گندزدایی می‌شود.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان بیان کرد: ۱۶ نفر نیرو روزانه در بخش ضدعفونی کردن شهری مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده براساس پروتکل ابلاغ شده وزارت بهداشت اعمال و استفاده می شود. ‌

نجفی زاده اظهار داشت: ضدعفونی مستمر پایگاه های آتش نشانی و ابلاغ دستورالعمل های کنترلی در میان نیروهای آتش نشان شهر زاهدان از دیگر اقدامات این سازمان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است. 

وی گفت: سازمان آتش نشانی زاهدان همواره در بحران و حوادث مختلف با تمام توان در کنار مردم بوده و آماده خدمت است.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان افزود: در این بحران نیز سازمان آتش نشانی در کنار سایر دستگاه‌ها به امر خدمت رسانی و نظافت شهری می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، در روزهای کرونایی زاهدان تیم های آتش نشانی با حضور در اماکن عمومی از جمله بازار، مراکز پر تجمع نسبت به ضدعفونی این اماکن اقدام کردند و همچنان عملیات ضدعفونی کردن معابر و اماکن پر ازدحام شهر زاهدان با تلاش آتش نشانان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.