به گزارش ایرنا در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دستور حضرت امام خمینی(قدّس الله نفسه الزکیه) به ملت ایران، فرمانده‌هان و پاسداران سلحشور تبریک می‌گوییم.
کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت‌های خالصانه در راه خدا برای تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده است.
نقش آفرینی در جبهه‌های دفاع مقدس، دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم، تثبیت قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، حضور در جبهه مبارزه با تروریست‌ها و مزدوران استکبار و تقویت جبهه مقاومت دستاوردهایی است که جز با معنویت، معرفت و بصیرت سپاهیان غیور قابل تحقق نبود.

اینجانبان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مثال زدنی تمام رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی، توفیق روزافزون این نهاد انقلابی را در تقویت اقتدار و عزت جامعه و میهن اسلامی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.