حجت الاسلام مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار منتخب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با وی، اظهار داشت: تشکیل مجمع نمایندگان با شاکله قوی و محتویات پربار برای استان بسیار لازم است و باید از تجربیات و تخصص های یکدیگر استفاده کرد و در کنار آن نیز باید از ظرفیت متخصصان داخل استان ‌بهره مناسب گرفت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ظرفیت نمایندگان دوره قبل نیز بسیار با اهمیت است و باید از این عزیزان و تجربیات آنان بخوبی استفاده کرد.
حجت الاسلام محامی تصریح کرد: هر چقدر ارتباطات با نمایندگان سایر استان ها در مجلس بیشتر شود وزن و سطح کار بیشتر می شود و نتایج و ثمرات بهتری خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با وجود دارا بودن ظرفیت های فراوان از محرومیت رنج می برد افزود: از ظرفیت های استان استفاده بهینه نشده و نمایندگان مجلس باید در به کارگیری این ظرفیت ها به مدیران کمک کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود چهره استان را تغییر دهیم.

 منتخب مردم حوزه انتخابیه سراوان، سیب سوران و مهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قرار است تا نمایندگان با نگاه یکسان و استراتژی پیشرفت استان، در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

ملک‌محمد فاضلی افزود: خوشبختانه همه نمایندگان به توافق رسیدند و تعهد داده شد که در کنار همدیگر برای استان تلاش کنیم.

وی ادامه داد:  ظرفیت خوبی در میان نمایندگان وجود دارد و این استعداد و تخصص‌های موجود در نمایندگان استان زمینه مناسبی جهت پیگیری های شایسته و ثمربخش برای استان خواهد بود.
 منتخب مردم سراوان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مرز یک ظرفیت بسیار مهمی است و باید با مطالعه و بررسی این ظرفیت از آن بنحو موثری استفاده کرد.

ارتباط تلفنی با استاندار 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین  در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان در جریان اقدامات صورت گرفته ستاد مبارزه با بیماری کرونا و آخرین وضعیت سیلاب ورودی به منطقه سیستان قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین محامی در این تماس ضمن ابراز خسته نباشید به اعضای ستاد مبارزه با کرونای استان سیستان و بلوچستان، در جریان اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری در استان قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه همچنین از روند بهبود و رسیدگی به بیماران در سراسر استان اطلاع کسب کرد.
وی همچنین با ابراز خرسندی از ورود سیلاب جدید از کشور افغانستان به منطقه سیستان از روند لایروبی و اقدامات دستگاه های اجرایی در مواجهه و بهره گیری مناسب از این سیلاب کسب اطلاع کرد.
حجت الاسلام محامی همچنین در تماسی تلفنی با دکتر هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در جریان آخرین روند مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته و جویای حال پرسنل درمان شد.
امام جمعه زاهدان در این تماس تلفنی ضمن ابراز خسته نباشید به جهادگران عرصه سلامت در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و فوت شدگان قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان پیگیر نحوه خدمت رسانی گروه های جهادی روحانی در زمینه غسل و کفن هموطنان فوت شده در اثر بیماری کرونا شد.
حجت الاسلام محامی در این گفت‌وگو پیگیر کیفیت غسل، کفن و تدفین هموطنان سفر کرده شده و بر رعایت مسائل شرعی و بهداشتی تاکیدکرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.