به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی در حاشیه عملیات دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» که ظهر امروز با حضور رزمندگان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در منطقه سیستان آغاز شد، اظهار داشت: ۲۵۰ سامانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیز شده است که از امروز به مدت دو روز در منطقه سیستان توسط بسیجیان کار سمپاشی و استریل سازی محیط را انجام می‌دهند.

وی افزود: نیروهای نظامی اعم از ارتش، سپاه و بسیج همکاری زیادی با وزارت بهداشت دارند که به نوبه خود از این نیروهای با اخلاص و جهادی تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه از ادامه حضور مردم در مکان‌های عمومی بسیار ناراضی هستیم، بیان داشت: از مردم استان سیستان و بلوچستان خواهشمندیم تا مسئله بیماری کرونا را جدی بگیرند.

وی با تاکید اینکه ظرفیت بیمارستان‌های محلی در هر نقطه کشور به اندازه جمعیت خود آن منطقه است، تصریح کرد: جمعیت ۱۲۰ هزار نفری که از سایر مناطق کشور به استان سیستان و بلوچستان وارد شده‌اند باید سریعاً منطقه را ترک کنند که اگر موج ناشی از این ویروس در افراد بیشتری به وجود آید با وجود امکانات مناسب کفاف درمان همه را نمی‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1392322
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.