مجتبی شجاعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا با هدف حمایت از نیازمندان و مشاغل آسیب دیده و در راستای کمک و حمایت از این قشر جامعه فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: تمامی مایحتاج مردم اعم از ارزاق عمومی، سیلندر گاز، آرد، بنزین و دارو در دلگان به میزان کافی و ذخیره مناسب وجود دارد و تقاضای مردم نیز عادی و مانند گذشته است.

فرماندار دلگان ادامه داد: اکثر مردم و کسبه این شهرستان با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه بوده و در اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در منزل کمک کننده هستند.

 وی از سپاه پاسداران، بسیجیان، گروه‌های جهادی و سایر ارگان‌ها که از همان روز نخست شیوع این ویروس تا کنون نسبت به کارهای پیشگیرانه و مقابله‌ای فعالیت کرده‌اند  تقدیر کرد.

شجاعی ادامه داد: شهرداران و کارکنان شهرداری‌های گلمورتی و چگردک و دهیاران با محوریت بخشداران نیز در ضدعفونی کردن معابر و در سایر ماموریت‌های محوله علی رغم امکانات محدود، بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی اظهارداشت: پزشکان و متولیان نظام سلامت سربازان و فرمانده‌هان خط مقدم این جبهه هستند که در نبرد تن به تن با کرونا قرار دارند و کارکنان شبکه بهداشت و درمان دلگان، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند.

فرماندار دلگان ضمن‌ اشاره به ضرورت توجه به بسته‌های حمایتی دولت و تقدیر از اقدامات انجام شده گفت: با شیوع کرونا و توصیه به ماندن در خانه بسیاری از کسب و کارها تعطیل و عده‌ای نیز بیکار شدند، در این میان اقشار آسیب‌پذیری هستند که به صورت روزمزد کار می‌کردند و این وضعیت دشواری مضاعف برای آنها ایجاد و خانواده‌هایشان را با مشکل معیشتی مواجه کرده‌ که بسته‌ معیشتی حمایتی دولت شاید تنها بخشی از نیازهای ضروری آنها را تامین کند و می طلبد خیران و نهادهای حمایتی همانگونه که در گذشته خوش درخشیده‌اند اینبار نیز به این موضوع ورود جدی‌تر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.