حمیدرضا ورزشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حرکت مردم در اجرای خودمراقبتی و ماندن در خانه بی نظیر بوده و ماهیچ گزارشی مبنی بر تجمع و حضور مردم در روز طبیعت در ساوجبلاغ  نداشتیم.

وی گفت: نتیجه همکاری مردم کاهش مبتلایان به کرونا را به همراه داشت که در آخرین آمار ارسال شده تعداد بستری های ساوجبلاغ به ۱۷ نفر رسید و این بسیار آمار خوشایند و امید وار کننده ای است.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ افزود: تعداد تخت های بیمارستانی  این شهرستان  برای درمان ویروس کرونا ۶۷ تخت بیمارستانی است که به لحاظ رعایت مردم و تلاش گروهای مختلف شاهد کاهش افراد مبتلا هستیم و در حال حاضر ۵۰ تخت درمانی خالی داریم.
وی گفت: ۹۹ درصد جمعیت ساوجبلاغ غربالگری کرونا انجام شده و به طور مستمر این فرایند انجام می شود.
ورزشی از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، شهرداری ها، هلال احمر، کادر درمانی، پرستاران، پزشکان، شبکه بهداشت و درمان، دهیاران، بخشداران تشکر کرد و گفت: انتظار دارم این روند همکاری تا ریشه کنی کرونا تداوم داشته باشد.
سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ از آماده بودن  ۱۳۰ تخت نگهداری پس از بستری در بیمارستان  در ۲سالن ورزشی شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۰ تخت  هم در دهکده محب سلامت در منطقه برغان آماده ارائه سرویس به بیماران هستند. 
وی بار دیگر از همه مدیران و کارکنان ادارات خدمات رسان تشکر کرد و خواستار ارائه خدمات به مردم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.