احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات بار امانت سنگینی را بر دوش نمایندگان قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر همه افراد به وظایف خود به خوبی عمل کنند شاهد رونق امور خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین را از وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: وحدت در عین کثرت در بین‌نمایندگان منتخب مردم در مجلس سبب تصویب قوانین مطلوب به نفع کشور و جلوگیری از تناقض می‌شود.

وی حق گرا و فراجناحی بودن را از مهمترین علل موفقیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

موهبتی بر وحدت بین مسوولان استانی و نمایندگان تاکید کرد و گفت: اگر بین‌نمایندگان منتخب مردم در مجلس و مسوولان استانی اختلاف باشد در نوع نگاه مسوولان‌ کشوری نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی سند آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان را از بهترین اسناد این حوزه در کشور عنوان کرد که توسعه این استان را شتاب می‌دهد.

استاندار سیستان و بلوپستان تاکید کرد: باید خدمت به مردم و توسعه استان به عنوان یک هدف مشترک در بین تمام مدیران و نمایندگان منتخب مدنظر باشد.

وی ترانزیت و تجارت را از ظرفیت‌های مهم توسعه سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: این استان به دلیل برخورداری از تنها بندر اقیانوس کشور و مرزهای خاکی گسترده از مزیت مطلوب در حوزه ترانزیت و تجارت برخوردار است که ضرورت اختصاص اعتبار بیشتر از بودجه را دو چندان می‌کند.

موهبتی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود استان به بهترین نحو برای توسعه و جهش آن بهره گرفت که در این‌ مسیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند.

در ابتدای این نشست منتخبین مردم سیستان و بلوچستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل استان و رشد و توسعه این منطقه از کشور پرداختند.

معاونان استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، طرح‌های عمرانی، مسائل اقتصادی و اعتبارات استان ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.