دکتر مرتضی موسی خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درست است که در زمان انتخابات احزاب،گروه ها و سلایق مختلف از نامزدها حمایت می کنند ولی فرد رای آورنده بعد از انتخابات نباید احساس تعلق و وامدار بودن به یک جریان را داشته باشد.

وی در ادامه تعهد و تخصص را ۲ ویژگی مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: هدف تنها رفتن به مجلس نیست بلکه نماینده باید برنامه ای جامع و کاربردی برای حل مشکلات کشور داشته باشد.

این مسوول اظهار داشت: مردم باید افرادی را بعنوان نماینده انتخاب کنند که توانایی ارتقای جایگاه کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی  را داشته باشند و با برنامه ریزی و هدفمندی در ارتقا منزلت ایران اسلامی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید با حدود و وظایف کاری خود آشنا باشند،اضافه کرد: شایسته است مصالح و منافع ملی همواره در اولویت کار نمایندگان باشد.

موسی خانی به نقش نمایندگان در تشکیل یک دولت قوی و کارآمد نیز اشاره کرد و گفت: نمایندگان در انتخاب وزیران باید شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد تشکیل دولت های قوی باشیم.

رییس دانشگاه ازاد اسلامی قزوین با اشاره به شور و شوق بالای دانشجویان در فضای انتخابات، افزود: کارهای خوبی در ایام انتخابات در فضای دانشگاه شگل گرفته و نشست ها و مناظره هایی برای شناخت بیشتر کاندیداها در حال برگزاری است.

وی در ادامه خواستار حضور پرشور  جوانان و نخبگان دانشگاهی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفند ماه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.