سردار احمد طاهری روز یکشنبه با تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ربایش جوانی ۳۰ساله در یکی از روستاهای حاشیه شهر سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران با حضور در محل و انجام تحقیقات از شاهدان ماجرا، دریافتند که ترک نشینان ۲ دستگاه موتورسیکلت با سر و صورتی پوشیده این جوان را هنگام خروج از منزل پس از ضرب و شتم به گروگان گرفته‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود، عاملان این آدم ربایی را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان سوران شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، ۲ نفر از عاملان اصلی این گروگان گیری دستگیر و فرد گروگان پس از ۴۸ ساعت اسارت، صحیح و سالم از چنگال آنان آزاد شد.

 سردار طاهری گفت: در بازجویی های به عمل  آمده از متهمان مشخص شد علت این گروگان گیری، اختلافات مالی با فرد گروگان بوده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر افراد دخیل در این گروگان گیری خاطر نشان کرد: ۲ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شهرستان سیب و سوران در ۳۶۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی شهرستان سراوان و کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.