سید مهدی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به حجم قابل توجه ورود مسافران نوروزی به شمال استان سیستان و بلوچستان و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی موارد بیماری کرونا طی هفته گذشته در این منطقه ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به این موضوع که طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره بیماری از هفتم فروردین ماه شروع و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، افزود: به هموطنان توصیه می‌شود که تماس‌ها را به حداقل برسانند و از هرگونه تجمع اجتناب کنند که اگر این قضیه اتفاق نیافتد ما شاهد افزایش انفجاری موارد بیماری در استان سیستان و بلوچستان و کشور خواهیم بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن قدردانی از هم استانی‌ها که فاصله گذاری اجتماعی را تاکنون رعایت کرده‌اند، ادامه داد: اگر همه دست به دست هم دهیم می‌توانیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که این بیماری می‌تواند تمامی رده‌های سنی و اقشار اجتماعی را درگیر کند، گفت: برای اینکه بتوانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم مردم باید در کنار خدمتگزاران شأن باشند تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

طباطبایی تصریح کرد: توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرید تا با رعایت این اصول بتوانیم شاهد کنترل این بیماری در استان سیستان و بلوچستان و کشور باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.