ابوذر کوثری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نیروی انتظامی، سپاه، پلیس راه و سایر دست اندرکاران طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ایرانشهر جهت پایش مسافران تا پایان طرح مستقر هستند. 

وی بیان کرد: در ایست بازرسی ورودی سرباز به ایرانشهر ۴۶٠ خودرو با پلاک غیربومی قصد ورود و ٢٠٠ خودرو با پلاک منطقه قصد خروج را داشتند که به آنان اجازه ورود و خروج داده نشد.

فرماندار ایرانشهر گفت: همچنین در ایست بازرسی خاش - ایرانشهر ١۵٠ خودرو(۱۳۰ خودروی ورودی و ۲۰ خودروی خروجی) برگشت داده شد.

وی ادامه داد: در ایست بازرسی مسجد ابوالفضل(ع) به عنوان گلوگاه ورودی به سیستان و بلوچستان از استان کرمان واقع در بخش بزمان بیش‌از ۶٠ دستگاه خودروی غیربومی قصد ورود به استان را داشتند که از ورود آنان جلوگیری شد.

کوثری اظهارداشت: ۴٠ دستگاه خودرو با پلاک بومی سیستان و بلوچستان قصد خروج از این استان را داشتند که مورد ارشاد قرار گرفته و برگشت داده شده‌اند. 

وی بیان کرد: در جهت اثربخشی بیش از پیش به مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا چهار مسیر ورودی و پر تردد به ایرانشهر به طور کامل بسته شده است.

به گزارش ایرنا از روز هشتم فروردین سال ۹۹ در کشور طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا، آغاز شد و در تمامی استان‌ها رعایت آن الزامی شده است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۹۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.