حجت الاسلام جواد طاهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط سطح کشور،اظهار داشت: شایعاتی در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر لغو شدن اقامه نماز جمعه در  سیستان و بلوچستان در حال بازنشر است که این موضوع تکذیب شده و فردا در تمامی مصلی‌های این استان نماز جمعه اقامه خواهد شد.
وی ادامه داد: خطر ویروس کرونا براساس بررسی انجام شده و نظر متخصصان، از ویروس آنفولانزا به مراتب کمتر است و بیشترین خطری که ویروس این بیماری دارد قابلیت پخش سریع آن است.

مسول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: همه باید نکات بهداشتی لازم به مثل شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون و رعایت آداب سرفه و عطسه را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوان این بیماری را مدیریت و کنترل کرد.
وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری نماز جمعه هفته جاری، گفت: ضد عفونی مکان‌ها در تمامی شهرستان‌ها با همکاری دستگاه‌های و نهادهای مرتبط انجام گرفته و فردا و قبل از اذان ظهر آموزش‌های لازم به نمازگزاران توسط نیروهای مراکز بهداشت و درمان و تجهیزات لازم بهداشتی ارائه خواهد شد.
حجت الاسلام طاهری بیان کرد: با ائمه جمعه سیستان و بلوچستان اقدامات لازم برای کوتاه شدن خطبه‌ها و برنامه‌ها برای بازگشت زودتر نمازگزاران به منازل انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.