حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن و اشتغال درمان خدمات لازم را به خانواده‌های ایثارگران ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد: هم‌اینک پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد هستیم.
وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: ۱۱و نیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و چهار هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های ایثارگران، هزینه می‌شود و این درحالیست که سالانه به بیش‌از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.


 هرچه برای خانواده ایثارگران تلاش شود کم است 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هرچه که هزینه و تلاش شود تا خدمتی برای خانواده‌های ایثارگران انجام دهیم باز هم کم است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: هرچه که به خانواده ایثارگران خدمت شود و هزینه کنیم، باز هم نتوانسته‌ایم بخش کوچکی از دینمان به آنان را ادا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگران برای حفظ نظام و انقلاب زحمات بسیاری کشیده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت:توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا باید در اولویت کار قرار گیرد و در این حوزه و برای انجام خدمات بهتر با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد می‌توان از تجمیع امکانات و خدمات بهره‌گیری کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.
حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: ما به نیروهای بنیاد شهید و امور ایثارگران که وظیفه خدمت به خانواده ایثارگران را بر عهده دارند غبطه می‌خوریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.