سورنا ستاری روز سه‌شنبه در دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، افزود: پیشرفت کشور در زمینه های مختلف مانند تجهیزات پزشکی، دارویی و هوا و فضا، نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه ایران رتبه چهارم نانوتکنولوژی در دنیا را دارد، ادامه داد: پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری دستاورد انقلاب اسلامی است، در ابتدای انقلاب ۱۷۰ هزار دانشجو در کشور وجود داشت، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، تعداد دانشجویان افزایش یافته و کشور در علم و فناوری پیشرفت کرده است.
وی اظهار داشت: فعالیت در زمینه فناوری و در قالب شرکت‌های دانش بنیان موجب نوآوری و تولید با ارزش افزوده می‌شود.
ستاری یادآور شد: شرکت‌های دانش بنیان ظرفیتی برای مقابله با فرهنگ و توقع نادرست استخدام در بخش های دولتی است، چرا که دانش‌آموختگان توقع دارند در شغل دولتی استخدام شوند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان روبه افزایش است و به چهار هزار و ۵۰۰ واحد رسیده است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در پایان دیدار با امام جمعه سمنان، کتاب مجموعه شعر پدر بزرگوارشان، شهید سرلشکر منصور ستاری از فرماندهان نیروی هوایی ارتش، را به آیت الله شاهچراغی هدیه داد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد نخبگان کشور به منظور افتتاح نخستین مرکز رشد واحدهای فناور خیرساز کشور در شهمیرزاد، شرکت در شورای ادارای استان و بازدید از چند واحد تولیدی دانش بنیان به استان سمنان سفر کرد.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.