شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با سایر اقشار ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران اسلامی به دنیا نشان دادند که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پا در رکاب رهبری معظم از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خود صیانت می‌کنند.

حماسه سازان شیعه و سنی ۲۰ شهرستان سیستان و بلوچستان و بخش‌های تابعه آن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور با شکوه و گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی این انقلاب بزرگ بار دیگر با شوق و اشتیاق وفاداری خود به آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند.
مردان و زنان بلوچ و سیستانی، کرد، لر، ترک، بیرجندی، یزدی، کرمانی و سایر قشرهای ساکن در سیستان و بلوچستان امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نمایشی زیبا و با شکوه از اتحاد و همبستگی و وفاداری به نظام اسلامی را به اجرا در آوردند که به یقین دشمنان را متحیر و دوستان را شادمان کرد.
مردم این استان به عنوان پرچمداران وحدت و انسجام مذاهب اسلامی و مرزداران غیور ایران اسلامی شکوه حضور حماسی را یک بار دیگر به جهانیان نشان داده و یک صدا فریاد حمایت از نظام و انقلاب را سرداده و آمادگی خود برای حفاظت از مرزهای میهن اسلامی را اعلام کردند.

ائمه جمعه و جماعات، روحانیون شیعه و سنی، مدیران و مدرسان حوزه‌های علمیه اهل سنت، مسوولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان، بسیجیان، نیروهای مسلح، ورزشکاران، دانش‌آموزان و دانشگاهیان و فرهنگیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بانوان با حضور در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و در فجر سپهبد شهید سیلمانی به دنیا نشان دادند که عزتمندانه از حریم اسلام و انقلاب صیانت می‌کنند.

مردم ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند 

فرماندار خاش در اجتماع راهپیمایان ۲۲ بهمن این شهر گفت: دشمنان و سران مستکبر آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که مردم ایران با ادامه راه شهدا، امام راحل و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب مقتدرانه در صحنه مقاومت حاضرند و جاودانگی و شکوه و عزتمندی خود را به نمایش می‌گذارند.
صاحب گل صالحی ادامه داد: مردم شیعه و سنی خاش به عنوان مرزداران میهن اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادند که وفادار به اسلام و میهن هستند و با روحیه بیگانه ستیزی در مسیری قدم نهاده‌اند که در آن غرور ملی و پاسداری از خون شهدا وطن است.
وی افزود: مردم ایران در شرایط دشوار و بحرانی به صحنه می‌آیند و پیروزمندانه از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی خود صیانت می‌کنند.

ایران تنها نقطه‌ای در جهان است که جمهوریت به تمام معنا را دارد

 امام جمعه زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: ایران تنها کشور در جهان است که جمهوریت را به تمام معنا در خود دارد و مردم صاحب اختیار این کشور هستند و مسوولان به طور مستقیم و غیرمستقیم توسط خود مردم انتخاب می‌شوند.

حجت اسلام علی اکبر کیخا روز سه شنبه در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در زابل افزود: امروز ملت ایران و منطقه سیستان حماسه‌ای خاص را خلق کردند و این حضور چشم گیر و کم نظیر بود.

وی اظهارداشت: یوم الله ۲۲ بهمن آن روزی است که اسلام در مقابل استکبار به پیروزی رسید و معجزه خداوند را در این روز دیدیم.

امام جمعه زابل تصریح کرد: بلوک شرق و غرب به عنوان دو قطب قدرت جهان بودند و هر تغییر در هر کشوری باید با تکیه بر این دو قطب انجام میشد در حالی که به یکباره ایران اسلامی تمام این قدرت‌ها را انکار کرد و به وقوع پیوست.

شیعه و سنی ایرانشهر اقتدارشان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند

مردم ولایتمدار شیعه و سنی ایرانشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برپایی جشن باشکوه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و اقتدارشان را به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایرانشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکپارچه و هم صدا پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.
مردم شهر میزبانان ولایت همزمان با سراسر کشور امروز با مشت های گره کرده فریاد استکبار ستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند.
امروز خیابان های ایرانشهر شاهد حضور مردمی بود که با هر بینش سیاسی، مذهب و سلیقه‌ای از هر طایفه، قومیت و نژادی یکصدا شعارهایی با مضامین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و استکبارستیزی و حمایت از مظلومان را سردادند.
مردم همیشه در صحنه و وفادار دیار نخل و آفتاب که همواره در کنار ولایت و حافظ ارزش های انقلاب هستند، امروز نیز به صحنه آمدند تا انسجام و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.
اقشار مختلف مردم ایرانشهر از پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند و یکصدا فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» سر ‌دادند.
مردم ایرانشهر امسال در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری منسجم و باشکوه داشتند تا بار دیگر پایبندی خود را به راه شهدا و امام شهدا به اثبات برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.