رحمدل بامری معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار روز پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: گمرک نقش مهمی در صادرات و واردات کالاها دارد و در طول یک سال گذشته شاهد افزایش صادرات و فعالیت‌های خوب گمرک در مرزهای آبی و خاکی بوده‌ایم.

مدیرکل سابق گمرک چابهار نیز اظهار داشت: برخی مواقع مشکلات و مسائل باعث خلل در ارائه خدمات و کاهش سرعت ترخیص کالاها شده ولی با این وجود با تصمیم دولت بر ترخیص ۵۰ درصد کالاهای اساسی از این گمرک توانستیم اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

سید مجید مظلومی افزود: عدم هماهنگی، مشکلات جاده‌ها و سیستم حمل ونقل از جمله مشکلات در حوزه گمرک بود که با این وجود با همدلی و همسویی سازمان‌های همجوار سعی بر مرتفع کردن این مشکلات داشته و تنها راهکار همفکری و همدلی سازمان‌های دست‌اندرکار است.

وی به عملکرد اداره‌کل گمرک چابهار در ۱۰ ماهه امسال و افزایش حتی هزار درصدی تمام شاخص‌های این اداره کل پرداخت و گفت: ارائه خدمات در ساعات غیر اداری کارکنان گمرک تا پاسی از شب، استقرار پلیس گمرک، افتتاح بازارچه مرزی ریمدان به جهت انجام تشریفات گمرکی در خود گمرک ریمدان و صادرات چشمگیر این گمرک مرزی از مهمترین اقدامات این مدت بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.