رسول راشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از خیران اظهار داشت: این کمک‌های غیرنقدی شامل اقلام زیستی، بهداشتی و غذایی بوده که بوسیله ۳۷ دستگاه کامیون و یک فروند هواپیما به نقاط سیل زده سیستان و بلوچستان حمل شده است.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمر  سیستان و بلوچستان در بین سیل زدگان  گفت: تاکنون ۸۷۶ هزار و ۷۴۰ تن کالا به ارزش ۱۹۵ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۱۰۲ هزار ریال از سوی این جمعیت بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ۶۱۸ هزار و ۳۶۲ تن کالا نیز از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و هلال احمر سایر نقاط ایران به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به استان حمل و توزیع شده است.

راشکی گفت: شماره حساب‌های ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) بنام کمک‌های خیران و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها بنام جمعیت هلال احمر و همچنین کد دستوری #۵۴*۱۱۲* جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست اعلام می شود.

 وی با اشاره به خدمات ارائه شده به سیل زدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۶۳ هزار و ۷۳۲ آسیب دیده ناشی از سیل در جنوب استان از ۲۰ دی تاکنون توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: هزار و ۲۱۰ روستا در ۱۵ شهرستان سیستان و بلوچستان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.