مهدی جمالی نژاد روز شنبه در بازدید از مناطق سیلزده چابهار در جمع مردم اظهار داشت: سیل خسارت‌های زیادی در تخریب زیرساخت‌های راه، کشاورزی، خانه‌های روستاییان و شبکه‌های آب و برق،مدارس و اماکن دولتی داشته است.

وی گفت: دولت در این سیل حضور به موقعی داشت و تمام وزیران مرتبط در مناطق مختلف سیلزده حضور داشتند و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و دستورات لازم را برای جبران خسارت‌ها صادر کرده‌اند.

معاون عمرانی وزیر کشور حضور رییس جمهوری و وزیران در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان را نشان از عزم جدی دولت برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل عنوان کرد و افزود: براساس برآوردهای اولیه سیلاب بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های جنوب این استان خسارت وارد کرده است.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: سیلات خسارت جدی به زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده بطوریکه بیش‌از ۳۰۰ روستا در محاصره سیلاب بودند و یک هفته مدارس نیز تعطیل بود.

رحمدل بامری جبران خسارتهای سیل، بازگشایی کامل راه‌های روستایی، ساخت خانه‌های تخریب شده و پرداخت خسارت به کشاورزان و مردم آسیب دیده از سیلاب را خواستار شد.

وی بیان کرد: راه برخی از روستاها برای تردد خودروهای سواری مناسب نیست و نیاز است سریعا بازگشایی و زیرسازی و آسفالت شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.