محمد سرگزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران که از روز گذشته در شهر خاش آغاز شده، به تناوب تا پیش ازظهر امروز ادامه داشت و از تمام ایستگاه‌های بارنسجی سطح این شهرستان بارندگی گزارش شده است.
وی افزود: هسته بارش‌ها در شهرستان خاش و زاهدان متمرکز بوده به طویکه از بسیاری از ایستگاه‌های بارانسنجی محلی سطح دو شهرستان بارش‌های بیشتراز ۵۰ میلی‌متر ثبت شده است.
سرپرست اداره هواشناسی خاش گفت:در بین ایستگاه‌های محلی بیشترین بارش سیستان و بلوچستان در ایستگاه تمندان با ۸۷ میلی‌متر باریده و در ایستگاه‌های «نرون» خاش ۸۵.۵، «کوشه» و «سنیب» خاش ۷۹ و «ترشاب» خاش ۶۸ میلی‌متر بارش ثبت شده است.
وی افزود: در شبانه روز گذشته وزش باد شدید نیز شهرستان خاش را فرا گرفت به نحویکه بیشینه سرعت وزش باد به ۱۹ متر بر ثانیه معادل ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید.
سرگزی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌ها جوی همچنان تا بعد ازظهر امروز احتمال بارش‌های ناچیز و پراکنده در سطح شهرستان وجود دارد.
وی ادامه داد: از عصر امروز روند کاهش پنج تا ۱۰ درجه‌ای دما در سطح خاش آغاز می شود و انتظار می‌رود کمینه دمای این شهر در بامداد فردا به زیر صفر درجه سلسیوس برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.