محمدامین میربلوچزهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر این، در محدوده شرکت راه آهن که از ماهها قبل در حال انجام فعالیت و عملیات خاکبرداری و حفر چاله هستند و هم اینک این کانالها، چاله‌ها و چاهک‌ها پر آب شده‌ احتمال بروز خطر برای خانواده‌ها در صورت نزدیک شدن به این مکانها وجود دارد و لازم است مراقبت‌های لازم انجام شود.
وی به گردشگران و شهروندان خاشی که برای گشت و گذار و تفریح و استفاده از هوای پاک و ابری و بارانی به مناطق جوژک، خان بی بی، تلگزی، شوگه و محمدی، شوراپ و شورتل خاش عزیمت می‌کنند توصیه کرد: در صورت سفر به این مناطق مراقب فرزندان خود باشند و آنان را از خطرات نزدیک شدن به آب بندها، کانال‌ها و چاهک‌ها آگاه سازند.
رییس شورای اسلامی شوگه خاش اظهار داشت: متاسفانه چند ماه پیش یک خانواده بر اثر غرق شدن فرزندشان در چاله‌های محدوده یادشده داغدار شد که امیدواریم چنین صحنه ای تکرار نشود و خانواده‌ها بویژه روستاییان و عشایر بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و آنان را از نزدیک شدن به چنین مکانهایی برحذر دارند.
وی گفت: مناطق یادشده با توجه به نزدیک بودن به شهر و فضای مناسب بهترین محل برای تفریح و سرگرمی خانواده ها است که امیدواریم شهروندان عزیز ضمن عمل به هشدارهای داده شده از نزدیک شدن به رودخانه ها و کانالها پرهیز کنند.

ریزش حدود ۹۰ میلیمتری باران از شب گذشته تاکنون و بارش برف در ارتفاعات تفتان سبب خوشحالی اقشار مختلف و بویژه کشاورزان و دامداران شهرستان خاش شده و احتمالا بسیاری از خانواده ها برای تفریح و گشت و گذار به این منطقه سفر کنند که انتظاراست مراقبت های لازم را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.