دیاکو افشردل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «خدیجه خدیر» کوهنورد با سابقه مهابادی که از اعضای فعال محیط زیست این شهرستان نیز به شمار می‌رود، از ساعت  ۹ صبح روز چهارشنبه گذشته برای کوهنوردی خارج شده و تاکنون اطلاعی از او در دست نیست.

او ادامه داد: هیات کوهنوردی مهابادی با کسب اطلاع از خانواده این فرد، جستجو برای پیدا کردن وی را توسط باشگاه‌ها، انجمن و گروه‌های کوهنوردی در قالب ۱۵۰ کوهنورد و ۱۲ تیم آغاز کرده‌است.

وی اضافه کرد: در این عملیات اکیپ‌های کوهنوردی مسیرهایی را که این بانوی کوهنورد اغلب در آن اقدام به پیاده‌روی و یا کوهنوردی می‌کرد، در اولویت جستجو قرار داده‌اند.

رییس هیات کوهنوردی مهاباد با بیان اینکه تلاش برای پیدا کردن وی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در چند روز گذشته مناطق شیلاناوی، لاچین، ساره‌وانه، پیر به‌له، کانی سیدکمال، اطراف سد مهاباد، سه کانیان، دولی معدن، شیوه تو، دولی حمه رسول، مام قوچاغ انجام شده ولی اثری از وی مشاهده نشده است.

هم‌اکنون ۸۰۰ ورزشکار عضو تیم‌های مختلف کوهنوردی این شهرستان هستند و کوهنوردی از رشته‌های محبوب ورزشی در بین شهروندان و به ویژه خانواده‌های مهابادی است.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.