حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در بیت ایشان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و مسوولان این استان برگزار شد، اظهار داشت: این مصیبت برای همه ما بسیار دشوار است اما پیام رهبر معظم انقلاب امیدی را در دل جبهه مقاومت تزریق کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کسی که در آزادسازی عتبات عالیات از هجوم داعش تلاش کرد مزد خود را به خوبی گرفت.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: به حق به سپهبد شهید قاسم سلیمانی لقب مالک اشتر رهبری معظم انقلاب را داده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: شهادت سردار دلها به اذن الهی سرمنشا فتوحات بزرگ برای جبهه اسلام خواهد بود و این وعده الهی در قرآن کریم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بزودی به یاری خداوند متعال و با رهبری رهبر معظم انقلاب شاهد گام‌های استوار نیروهای جبهه مقاومت در آینده نزدیک خواهیم بود.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: همه‌ی ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و در این مسیر قطعا برنامه‌های درخوری برای سپهبد شهید حاج قاسم در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: بنابراین هر یک از ما در هر جایگاهی که خدمت می‌کنیم باید با عزم جزم و فعالیت جهادی تلاش کنیم راه شهدا و سرداران پرافتخار و سپهبد شهید سلیمانی را ادامه دهیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.