حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در نوزدهمین همایش استانی هادیان سیاسی سپاه و بسیج که با موضوع «اخلاق سیاسی و شیوه های هدایت در جامعه اسلامی»در محل کانون شهید حسینعلی عالی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: انسان باید قدرت تشخیص درست و تجزیه و تحلیل دقیق در وقایع را داشته باشد و در این زمینه حجت ما ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه باید معیار ما در تشخیص و تجزیه و تحلیل درست وقایع، رهبری معظم انقلاب باشد، افزود: در هفته‌های اخیر جریان افزایش قیمت بنزین را در کشور داشتیم؛ بخشی از مردم اعتراضاتی را داشتند و در این میان دشمن نیز به وسط میدان آمد تا اهداف خود را دنبال کند و برخی از نیروهای خودی نیز حتی به قصد خیر خواهی در این جریان گام نهادند.

نماینده وهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن قصد سوء استفاده را داشت که رهبر معظم انقلاب به این جریان ورود کردند و با هوشیاری مردم دشمن نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام محامی با اشاره به اجلاس نمایندگان ولی فقیه کشور که روز گذشته با حضور رهبر معظم انقلاب در تهران برگزار شد به تشریح مهمترین نکات سخنرانی رهبری پرداخت و گفت: در این نشست سلام مردم سیستان و بلوچستان را به ایشان ابلاغ کردم و رهبر معظم انقلاب نیز به مردم استان سلام رساند.

امام جمعه زاهدان گفت: در این نشست مساله دیدار برخی از مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب را مطرح کردم که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.