حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران این اداره کل در اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندی یارانه‌ها که از ۲۴ آبان آغاز شده تاکنون ۶۷۰ فقره پرونده تخلفاتی صنفی رسیدگی و متخلفان افزون‌بر ۹ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی گفت: در اجرای این طرح و با همکاری سایر مراجع مرتبط گشت‌های مشترک نیز تشدید شد و از ۹۹۷ واحد صنفی بازدید بعمل آمد که علاوه بر تشویق واحدهای قانونمند، برای واحدهای متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: موضوعات مختلفی برای بررسی در دستور کار قرار گرفته که مهمترین آن گازمایع، حمل و نقل و میوه و تره‌بار است که در بخش گازمایع و حمل و نقل اقدام‌های نظارتی با شدت بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی فصل پاییز و درپیش بودن شب یلدا  و افزایش تقاضا برای خرید میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار به تمامی همکاران در سطح استان افزایش نظارت‌ها بر بازار ابلاغ شده است.

میرزایی ادامه داد: گزارش‌های شهروندان به سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ در اولویت کاری قرار دارد و تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان علاوه بر پیگیری شکایات و گزارش‌ها، اقدامات صورت گرفته به شهروندان نیز اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.