ایوب کرد روز سه شنبه در حاشیه سفر به شهرستان‌های سراوان، مهرستان و سیب و سوران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی ابرار (اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی) فرصتی ویژه برای افزایش شاخص راه‌های آسفالته روستایی این استان بشمار می‌رود که در قالب آن اقداماتی نظیر عملیات خاک‌برداری، خاکریزی و اجرای روکش آسفالت حفاظتی با رعایت مشخصه‌های فنی مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: توسعه مسیرهای ارتباطی در روستاها در راستای فراهم کردن زمینه برای دسترسی روستاییان به امکانات موردنیاز و تامین رفاه و آسایش آنان، از شاخصه‌های توسعه مناطق به شمار می‌رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تسریع عملیات راهسازی گفت: فرهنگ همیاری باید در مردم نهادینه شود به طوریکه اگر مردم با ماشین آلات و تجهیزات خود در انجام عملیات راهداری و راهسازی به راهداران کمک کنند قطعاً انجام پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی راهداران بیان کرد: پروژه راه روستایی پسکوه به رحمت آباد به طول ۲۵ کیلومتر بصورت امانی توسط راهداران بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای به دولت تکمیل شده است. 

کرد با اشاره به پروژه بازگشایی روستای گورابک گفت: این پروژه مهم روستایی به طول ۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.