ابوذر کوثری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حوزه انتخابیه ایرانشهر با ١۵ حوزه فرعی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در کشور است گفت: برگزاری انتخابات سالم و امانتداری از آرای مردم مورد تاکید مسئولان کشور است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک رای از مردم جابه جا شود.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: آنچه در خصوص انتخابات مهم است ایجاد بستر لازم برای حضور آحاد مردم در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات بدور از هر گونه دغدغه و تنش است.

وی افزود: حوزه انتخابیه ایرانشهر با ١۵ حوزه فرعی بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

کوثری اظهار داشت:  همه‌ی فرآیندهای انتخابات حق الناس است بنابراین باید مجریان انتخابات با توجه به این مساله به گونه‌ای عمل کنند تا خدشه‌ای به اعتماد عمومی جامعه وارد نشود.  

وی اصریح کرد: هرگاه که مردم حضوری قوی و چشمگیر در انتخابات داشتند تاثیر آن حضور در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی خود را نشان داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.