حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی روز سه‌شنبه در رزمایش ۱۲ هزار نفری شکوه اقتدار که به مناسبت هفته بسیج در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیح که در آغازین روزهای پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل(ره) تشکیل شده بود امروز به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده که ریشه در دل و جان مردم ما دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردمی بودن از ویژگی های بارز بسیج است، افزود: تمام فعالیت های این نهاد مقدس به دست آحاد مردم انجام می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان پایداری را از نشانه های بارز بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: حضور بسیج از بدو تاسیس تاکنون در هر نقطه مقتدرانه، عزت آفرین و افتخارآمیز بوده است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهادت طلبی، اخلاص طلبی، فداکاری و ازخودگذشتگی در راه خدا از نشانه های بسیجیان است.
وی بهره گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی و حرکت جهادی را  رمز اقتدار، عزت و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موفقیت در عرصه های علمی و دفاعی، رشد صنایع مختلف، خاموش کردن فتنه ها و سرکوب آشوب گران در سالهای گذشته با بهره گیری از حضور مردم و تفکر و حرکت بسیجی بدست آمده است.
حجت الاسلام والمسلمین محامی افزود: بسیج به عنوان یک نیروی نظامی تلقی نمی‌شود بلکه نماد اراده مردم است و مفهوم بسیج فراتر از یک سازمان و تشکل بوده و امروز بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک ضرورت برای تدوام انقلاب است.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور و سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این رزمایش پیرامون نقش بسیج در پیشرفت و توسعه کشور و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب مطالبی بیان کردند.

رزمایش ۱۲ هزار نفری بسیجیان با عنوان شکوه اقتدار سپاه سلمان با حضور علما و روحانیون، معاون امنیتی انتظامی استاندار، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و قشرهای مختلف بسیج در مصلی قدس زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.