مجتبی میرحسینی چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سفیر اندونزی به اتفاق هیات همراه با هدف گسترش فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری از امروز به مدت ۲ روز وارد سیستان و بلوچستان شد تا در نشست‌های جداگانه‌ زمینه همکاری‌های مشترک اقتصادی و گردشگری را بررسی کند.

وی گفت: بررسی ظرفیت‌های پایانه مرزی میلک و میرجاوه به منظور  توسعه اقتصادی و گردشگری، نشست با استاندار سیستان و بلوچستان و فعالان بخش خصوصی گردشگری و تجار و اعضای اتاق بازرگانی و بررسی مسائل مربوط به ورود و خروج گردشگران کشور اندونزی در این استان از جمله برنامه‌های دیدار سفیر اندونزی با مقام های سیستان و بلوچستان است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند نیز از جمله موارد مهم برای طرح در نشست مدیران شرکت های گردشگری بخش خصوصی با سفیر اندونزی خواهد بود.

وی بیان کرد: وزیر مختار و دبیر اول سفارت اندونزی و هیات همراه امروز از سایت های تاریخی کوه‌خواجه و پایگاه جهانی شهرسوخته و پایانه‌های مرزی کهک و میلک بازدید کردند.

میرحسینی ادامه داد: شرکت در نشست اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان و مدیران شرکت های گردشگری، دیدار و گفت وگو با استاندار سیستان و بلوچستان و بازدید از مرز و پایانه مرزی میرجاوه از دیگر برنامه های هیات اندونزیایی خواهد بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.