سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در بازدید خبرنگاران از کشفیات ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی استان شامل بیش از چهار تن موادمخدر، مقادیری سلاح و مهمات به همراه توقیف چند خودرو و دستگیری ۶ قاچاقچی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال بیش‌از ۸۸ تن انواع موادمخدر در این استان کشف و ۴۰ باند حرفه‌ای قاچاق متلاشی و اعضای آنها دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: ۵۰۰ دستگاه خودرو گرانقیمت به همراه مقادیر زیادی سلاح سبک و نیمه سنگین نیز از این افراد کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی گفت: ماموران انتظامی استان تنها در هفته گذشته سه مرحله درگیری با سارقان مسلح داشتند که در این درگیری‌ها ۶ نفر از سارقان حین سرقت و بعد از سرقت به هلاکت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در عملیات‌های یادشده ۲۶ سارق دستگیر و بالغ بر ۴۵ فقره سرقت مسلحانه در این مدت کشف شد.

سردار قنبری افزود: با تلاش نیروهای انتظامی سرقت‌های مسلحانه  در این ماه نسبت به سنوات گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص کشف بیش از چهار تن انواع موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته در ۲ ناحیه شهرستان خاش و کنارک گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط چهار باند حرفه‌ای قاچاق به صورت همزمان در حوزه شهرستان خاش و کنارک اطلاع و وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری بیش از چهار تن انواع مواد مخدر به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف، ۲ دستگاه خودرو منهدم و ۶ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با تقدیر از همکاری خوب مردم و تلاش ماموران انتظامی استان تصریح کرد: پیام ما به مخلان نظم و امنیت عمومی این است که نیروی انتظامی مقتدرانه، قاطع و قانونی در راه تامین امنیت از هیچ گونه کوششی و مبارزه با آنها فروگذار نخواهد بود.

ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به پرداخت حق کشف به ماموران اظهار داشت: ماموران انتظامی با جان و دل در راه ایجاد امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و هیچگاه در اندیشه دریافت حق کشف نیستند اما به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های آنان بر اساس قانون و ضوابط موجود حق کشف به کاشفان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.