سرهنگ عبدالرحمان ساسانیان فرد روز جمعه در جمع نمازگزاران مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شهید در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۵۰۰ نفر از این شهدا از برادران اهل سنت هستند.

وی افزود: مردم غیور، مومن و انقلابی بلوچ در مرزهای سیستان و بلوچستان با ویژگی ولایتمداری و بیگانه ستیزی با شایستگی از ارزش‌ها و مرزهای میهن اسلامی پاسداری می‌کنند.

فرمانده مرکز آموزشی ۰۸ ارتش مستقر در خاش ادامه داد: فرمانده‌هان بلوچ از خطه دلاورخیز این شهرستان در دوران دفاع مقدس بسیار با قدرت و تدبیر در میدان جنگ حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه حفظ و تقویت مباحث وحدت، انسجام اسلامی و برادری از رمزهای مهم رسیدن به موفقیت و ناکام گذاشتن دشمنان به شمار می‌رود افزود: ایران اسلامی با وجود رهبری معظم انقلاب،اتحاد ملت و با اعتقاد به قدرت نصرت پروردگار متعال هرگز روی شکست را نخواهد.

سرهنگ ساسانیان گفت: نابود کردن پهباد آمریکایی سبب درهم شکستن ابهت دفاعی و رزمی دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی می‌خواست کمتر از یک هفته در تهران جشن پیروزی خودش را بگیرد افزود: در آن زمان ارتش ما بیش از ۴۰ درصد قدرت بیشتر نداشت بنابراین نیروهای مردمی پای کار آمدند و بسیج و سپاه شکل گرفت و جلوی دشمن ایستادگی کردیم.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.