ایوب کرد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ابرار(اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) سیستان و بلوچستان در قالب ۱۶ طرح راه روستایی و چهار تیم راه‌سازی و راهداری تفتان خاش، توحید زاهدان، رسالت سراوان و وحدت سیستان از مهر امسال در حال اجراست.
وی ادامه داد: با تکمیل و ساخت این راه‌ها بیش از ۲۰ هزار نفر از روستائیان سیستان و بلوچستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در مرحله نخست این طرح و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده راه روستایی سنگان- کوکناک- درودی به طول ۶ کیلومتر و راه روستایی بیداستر به طول هفت کیلومتر به تیم راه‌سازی و راهداری تفتان خاش و راه روستایی جش – سرده به طول سه کیلومتر به تیم راه‌سازی و راهداری توحید زاهدان ابلاغ شده است.
وی تصریح کرد: همچنین تکمیل راه روستایی گروکان به سیرکان به طول ۱۱ کیلومتر، آنتنی سرجنگان به طول سه کیلومتر، آنتنی ایرانشهر- مدحوک به طول ۲ کیلومتر و جاده سرباز- زرد- ترادگ به طول هفت کیلومتر به تیم راه‌سازی و راهداری رسالت سراوان و راه روستایی عباس صفرزایی به طول ۲ کیلومتر و راه روستایی سیدخان به طول یک کیلومتر به تیم راه‌سازی و راهداری وحدت سیستان واگذار شده است.
۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.