به گزارش ایرنا، رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: راه های روستایی جنت آباد و نازی آباد – قدیر پور در شهرستان منوجان به بهره برداری رسید.

وحید افشار پور افزود: راه های روستایی جنت آباد به طول ۲ و نیم کیلو متر و نازی آباد قدیرپور به طول سه و نیم کیلو متر در شهرستان منوجان احداث شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ خانوار از این راه های روستایی بهرمند شده اند، گفت: مبلغ هزینه شده در راه روستایی جنت آباد هشت میلیارد ریال و راه روستایی نازی آباد – قدیر پور به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال است.

ادامه احداث راه روستایی رزشیرین در شهرستان جیرفت

رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان همچنین گفت: با تکمیل راه روستایی رزشیرین ۸۱ خانوار در شهر ستان جیرفت دارای راه مناسب خواهند شد.

وحید افشار پور افزود: طول تمام این محور، چهار و نیم کیلومتر بوده که در سال های گذشته ۲ و نیم کیلومتر از این مسیر آسفالت و به بهره برداری رسیده و با زیر سازی و تکمیل ۲ کیلومتر باقیمانده از این محور، ۸۱ خانوار از راه مناسب برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این مسیر۲۶ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و هم اکنون پیمانکار اجرای آسفالت، انتخاب و قرارداد این طرح در حال انعقاد است لذا بزودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می شود.

رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با توجه به کوهستانی بودن و آب و هوای مناسب روستایی رُزشیرین، این منطقه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد.

شهرستان منوجان یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است که در فاصله ۴۵۰ کیلو متری از مرکز استان قرار دارد که از شرق به شهرستان قلعه گنج و از غرب به استان هرمز گان متصل می‌شود.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.