سرهنگ علی نام درست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:پلیس راهنمائی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران بویژه عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت های ترافیکی در شهر زاهدان از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد کرد.

وی بیان کرد: محدودیت ترافیکی ویژه آیین عزاداری امام حسین(ع) در روز تاسوعا از بلوار خرمشهر تا تقاطع امام خمینی(ره)، میدان مشاهیر ورودی بلوار خرمشهر، بلوار آزادگان، تمام فرعی های بلوار خرمشهر و ورودی های منتهی به این بلوار اعمال می‌شود. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین محدودیت ترافیکی آیین عزاداری روز عاشورا از میدان آزادی تا میدان کارگر، بلوار کشاورز از دوربرگردان مقابل آتش نشانی، بلوار سیدالشهدا، خیابان بهشتی از میدان مهران تا بلوار سیدالشهدا، بلوار شهید میرحسینی از تقاطع میرحسینی - رجایی و بلوار رسالت از مسجد ابوذر غفاری به سمت میدان سیدالشهداء است. 

وی از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نهایت همکاری را با پلیس در مسیرهایی که محدودیت‌های ترافیکی داریم داشته باشند. 

۹۹۱۴**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.