حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: بسیاری از جوانان برای کار در این واحد نساجی امتحان داده‌اند و منتظر جذب هستند اما هنوز هیچ خبری برای فعالیت این واحد نیست. 

وی اظهارداشت : رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که بافت بلوچ به بخش خصوصی واگذار نشود و تحت حمایت دولت باشد، با وجودی که دولت اعتبار لازم را اختصاص داده و ماشین‌آلات جدید خریداری شده اما علت فعال نشدن آن مشخص نیست. 

امام جمعه ایرانشهر گفت: امیدواریم پیمانکار این واحد نساجی را مقصر نداند که به سرنوشت فرودگاه ایرانشهر دچار شودف این فرودگاه چند سال قبل با چهار میلیارد تومان اعتبار تکمیل می شد اما آنقدر طول دادند که برای تکمیل آن ۱۲ میلیارد تومان هزینه شد. 

حجت‌الاسلام ابطحی با تاکید بر ضرورت توجه به مساله معنویت و اخلاق یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به محور اخلاق و معنویت توجه ویژه کردند و وظیفه نظام اسلامی و دستگاه‌های حاکمیت برای ارتقا اخلاق و معنویت را مهم دانستند و از نظر ایشان باید به توسعه ارزش‌هایی مثل اخلاص، ایثار، توکل و نظارت بر عملکرد ادارات توجه شود.

۷۳۱۴**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.