ادهم کردزابلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های آسیایی با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور جهان از روز گذشته در برونئی آغاز شده است که شهرکی نماینده سیستان و بلوچستان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم با شکست حریفان خود موفق به کسب این موفقیت برای کشور و استان شد.

وی افزود: عباس شیبک رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان نیزدر این دوره از رقابت‌های آسیایی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ووشو این استان در سالهای اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.

کرد افزود: ووشوکاران سیستان و بلوچستان سال گذشته با درخشش در عرصه‌های کشوری و جهانی موفق به کسب ۱۳۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی قهرمانی رقابت‌های ووشو دانشجویان کشور، نایب قهرمانی در رقابت‌های بانوان کشور، نوجوانان و استعدادهای برتر کشور و رقابت‌های نوجوانان و جوانان کشور را از دیگر موفقیت های ووشوکاران سیستان و بلوچستان در میادین ملی برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا بیش از۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.