مسعود بصیری روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار طلائیه سپاه سلمان برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاری عشق، تعهد و مسئولیت است و خبرنگار باید روحیه امیدآفرینی در جامعه و مطالبه گری داشته باشد اما مطالبه گری نباید با سیاه نمایی اشتباه گرفته شود.

وی گفت: خبرنگاران پیامبران حقیقت هستند و باید در مسیر انتقال ارزش‌ها و رفع مشکلات جامعه صادقانه و با اخلاص گام بردارند.

رئیس بسیج رسانه کشور افزود: امروزه دشمنان ایران اسلامی از همه ابزار و توان خود برای مقابله با این کشور استفاده می‌کنند به همین دلیل باید با تمام توان برای مقابله با دشمن ایستادگی کرد.

وی همچنین بیان کرد: نداشتن بیمه و امنیت شغلی مهمترین مشکل خبرنگاران است که باید در این زمینه چاره اندیشی هایی صورت گیرد.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان نیز در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در ایجاد جریانات فرهنگی و روبه رشد جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه دارند.

حجت الاسلام علی اکبرپور نخستین شاخصه خبر و رسانه را حق محور بودن عنوان کرد و گفت: خبر باید واقعیت گرا باشد زیرا رسانه حرف مردم را به گوش مسئولان می رساند و زبان گویای مردم است و باید جامعه را با نگاه واقعی نشان دهد.

وی افزود: وحدت آفرینی شاخصه دیگر خبر است که باید مراقب بود دشمن در این نقطه کارشکنی نکند و برگ برنده یک رسانه نگه داشتن مخاطب است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان شفافیت، اختصار، سرعت، دقت و صحت را چاشنی یک خبر خوب عنوان کرد و گفت: خبر باید در راستای تقویت بینش سیاسی و اجتماعی جامعه و هدفمند باشد.

وی بیان کرد: خبر، خبرنگار و رسانه باید بی طرفانه باشد و انتخاب سوژه بسیار مهم است زیرا باید مشکلی از جامعه برطرف و خط قرمزها را رعایت کرد زیرا خبر بیانگر روحیه امید و خودباوری در جامعه است.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.