مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ٣٠نفر از هنرمندان جوان موسیقی نواحی ازسراسر استان به بخش  نهایی سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان کشور راه یافتند.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان وبلوچستان، حسین مسگرانی افزود: نمایش جایی برای هیچ کس به کارگردانی رضا خدادادبیگی به چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کرد.
حسین مسگرانی افزود: این نمایش به نویسندگی آتوسا ریگی وکارگردانی رضا خداداد بیگی توانست به این جشنواره راه پیدا کند.
وی بااشاره به این که بخشی از این نمایش را تعزیه خوانان استانی اجرا می کنند،ادامه داد: با همکاری انجمن نمایش استان همه ساله هنرمندان استانی در بخش های مختلف استانی وملی توانسته اند ،موفقیت هایی را کسب نمایند.
مسگرانی همچنین به راه یابی تعداد ٣٠نفر از هنرمندان موسیقی استان به جشنواره موسیقی جوان اشاره کرد وگفت: تعداد ٣٠نفر از هنرمندان جوان موسیقی نواحی ازسراسر استان به بخش  نهایی سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان کشور راه یافتند.
بنا براین گزارش ،سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.