ظهر امروز مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر و موسیقی کودک «ائل» در زنجان برگزار شد.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم اختتامیه جشنواره ائل، اظهار کرد: با توجه به پتانسیلی که دیده شد، زنجان پایگاه هنر کودک و نوجوان می‌شود.


شهرام کرمی ادامه داد: متاسفانه در کشور در حوزه هنر کودک و نوجوان بسیار کم فعالیت شده است، در صورتی که باید این مهم بیش از پیش مورد توجه باشد.


وی افزود: موسیقی موجب نشاط و هیجان و ایجاد قدرت فکری در مخاطب کودک می‌شود، هر چند که ما همیشه موسیقی را مایه هیجان می‌دانیم اما موسیقی موجب حالت درونی و روحانی نیز می‌شود.


کرمی تصریح کرد: امیدواریم زنجان به عنوان پایگاهی در حوزه هنر و کودک و نوجوان تبدیل شود.



مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شاخصه‌های مهم شهر زنجان، خاطرنشان کرد: زنجان می‌تواند یکی از پایگاه‌های هنر کودک و نوجوان کشور باشد و امیدواریم برای دوره‌های آتی جشنواره کمک کنیم تا جشنواره پربارتر شود.



در پایان این جشنواره، تندیس، جایزه و لوح جشنواره بهترین نمایش به «آدم برفی» کاری از فاطمه و ندا ابرار پایدار از همدان رسید.  تندیس، جایزه و لوح جشنواره به نمایش «فسقلی»، کاری از متین پورموسوی از زنجان رسید.  تندیس، جایزه و لوح جشنواره نیز به نمایش «جیرتان ناغیلی» کاری از یلدا یوسفیان از اردبیل رسید.  همچنین در بخش جوانه‌ها نیز نمایش آدم برفی برگزیده شد.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، چهارمین جشنواره ملی تئاتر و موسیقی کودک «ائل» روزهای 12 تا 21 تیرماه امسال در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.