به گزارش ایرنا محمد سرگزی دوشنبه شب در آیین افطار اعضای انجمن حمایت از زندانیان زابل اظهار داشت: مردم منطقه سیستان باید از این ظرفیت برای بهبود شرایط فعلی آن استفاده کنند.
وی بیان کرد: ارتباط خویشاوندی باعث دوستی، ادب و پیشرفت در هر جامعه می شود.
دادستان زابل گفت: انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان برای بهبود تحصیل، معیشت و اشتغال خانواده های زندانیان تلاش های زیادی انجام داده است.
وی بیان کرد: در برخی از مواقع برخی از افراد با بداخلاقی خدمتگزاران به مردم را دلسرد می کنند در حالیکه این خدمتگزاران با قوت بیشتر مسیر خود را برای خدمت رسانی به مردم ادامه می دهند.
سرگزی از همکاری، همیاری و مجاهدت کارکنان دستگاه قضا برای خدمت شایسته به مردم سیستان تقدیر کرد.
مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان زابل نیز گفت: با تلاش این انجمن در سال گذشته 12 زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
نعمت الله بزی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان زابل در سال گذشته با کمک اعضای این انجمن و خیران توانست در حوزه های فرهنگی، سرمایشی و گرمایشی منازل زندانیان، سبد تحصیلی، سبد کالا، درمان، شهریه مدارس و دیگر امور خانواده ها خدمات رسانی کند.
به گزارش ایرنا در آیین افطاری انجمن حمایت از زندانیان زابل از اعضای این انجمن تقدیر و سه نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
7317**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.