رسول راشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه در سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در قالب این طرح توزیع بسته های غذایی و غذای گرم بین نیازمندان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: پایگاه های داوطلبی هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی و بسته بندی این کمک ها در قالب سبدهای غذایی و توزیع آنها در بین نیازمندان است.
راشکی از تداوم خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان خبر داد و افزود: نیروهای امدادگر این جمعیت از یکم اردیبهشت تاکنون به سه هزار و 806 نفر در قالب 505 خانوار سیل زده 14 روستای هیرمند خدمات رسانی کردند.
وی ادامه داد: هزار و 342 بسته غذایی 72 ساعته، هزار و 643 ست بهداشتی به همراه 19هزار و 30 پرس غذای گرم از یکم اردیبهشت تاکنون بین سیل زدگان هیرمندی توزیع شده است.
وی توزیع 567 دستگاه چادر، هزار و 696 تخته پتو، 569 تخته موکت و پنج هزار و 900 کیلوگرم برنج را از دیگر اقلام توزیع شده بین سیل زدگان هیرمند عنوان کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک 146 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان با 81 دستگاه خودرو، چهار فروند قایق و 2 فروند بالگرد درحال خدمات رسانی به هموطنان درگیر سیلاب هیرمند هستند.
سیستان با پنج شهرستان هیرمند، هامون، نیمروز، زابل و زهک در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.