محمد سعید اربابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک مشخصات 256 نفر برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در سایت شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ به آدرس اینترنتی /com.gsbalouch.www://httpقرار گرفته است.
وی افزود: نتایج نهایی و فهرست اسامی 178 پذیرفته شده نهایی پس از انجام مصاحبه در ماه جاری بر روی سایت شرکت
منتشر می شود.
رئیس هیات مدیره شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ایرانشهر گفت: تمامی پذیرفته شدگان آزمون فوق ضرورت دارد به منظور انجام سایر مراحل استخدام در زمان های اعلام شده به این شرکت مراجعه کنند.
وی بیان کرد: پس از خروج شرکت از فهرست مشمول واگذاری اصل 44 قانون اساسی در سال 1393 و اختصاص 500 میلیارد ریال توسط دولت و سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران عملیات نوسازی خط ریسندگی آغاز و پیمانکار مربوطه هم اینک با شتاب بیشتری در حال آماده سازی سالن و مقدمات نصب ماشین آلات خریداری شده از آلمان و اتریش است.
اربابی اظهار امیدواری کرد که حداکثر تا پایان نیمه نخست سالجاری شاهد تولید آزمایشی نخ در خط جدید ریسندگی کارخانه باشیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی آتی شرکت افزود: چشم انداز کوتاه مدت و میان مدت شرکت جذب 1000نفر نیروی انسانی بصورت مستقیم با تکمیل خط جدید ریسندگی، خرید و نصب ماشین آلات بافندگی، کشت پنبه، تقویت خط دوزندگی و ایجاد مجتمع بین راهی رفاهی است.
رئیس هیات مدیره شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ ایرانشهر رفع ممنوعیت قرنطینه و کشت پنبه در شهرستانهای ایرانشهر و دلگان پس از حدود 42 سال را از اقدامات بسیار ارزشمند در سال گذشته برای دستیابی به کشاورزی با بهره وری بالا و مصرف پایین آب اشاره کرد.
وی تصریح کرد: تمامی مطالبات نیروهای شاغل و بازنشسته تا پایان سال 1397 پرداخت شده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.