به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دوازدهم اسفند ماه سال گذشته در مقابل یکی از مدارس محله زیباشهر چابهار بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری پراید نوجوان 11 ساله را در مقابل مدرسه شهید نوروزی گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده ای را برای رهایی وی آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده مشخص شد متهمان اختلافات مالی داشته اند و برای رهایی این پسر بچه 45 میلیون تومان بدهی خود را مطالبه کردند.
سردار طاهری گفت: پس از هفت روز از از زمان گزارش گروگان گیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود فرد ربوده شده را در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار رها کرده و متواری شدند.
وی افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ های به دست آمده ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان زبده پلیس آگاهی سرکرده این باند را شناسایی و وی را روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه در محدوده بلوار قدس شهر چابهار دستگیر کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.