احمد فرزانه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی بردسکن با اطلاع یافتن از ورود 2 محموله مواد مخدر به حوزه استحفاظی این شهرستان، با کنترل خوروهای عبوری محور طبس - بردسکن در ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه، این مواد را از 2 خودرو سواری به دست آوردند.
وی افزود: 68 کیلوگرم از این مواد در یک دستگاه سواری شاسی بلند بی.وای.دی به سرنشینی چهار نفر که اعضای یک خانواده بودند کشف شد که قصد داشتند این مواد را از استان های جنوبی کشور به شهرهای شمالی کشور منتقل کنند.
فرزانه اضافه کرد: در عملیاتی دیگر ماموران به یک دستگاه سواری پژو پارس عبوری از همین مسیر مشکوک شده و پس از توقیف و اظهارات ضدو نقیض راننده، در بازرسی دقیق از آن 16 کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که در بدنه خودرو جاسازی شده بود، پیدا کردند.
دادستان بردسکن گفت: در این 2 عملیات در مجموع 6 قاچاقچی دستگیر شدند که پرونده آنها در دادسرا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
فرزانه عنوان کرد: مسیر بردسکن از محورهای اصلی ترانزیت مواد مخدر در خراسان رضوی است که خوشبختانه با تیزبینی و هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر، عمده محموله های مواد مخدر که از طریق این محور منتقل می شود، مورد شناسایی و کشف قرار می گیرد.
وی افزود: ماموران انتظامی بردسکن از ابتدای امسال 246 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و 86 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر شده اند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.