جمال عبدالناصر بارانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد بخش جزینک در حوزه آموزش ‌های گروهی خانوارهای تحت حمایت و برگزاری مناسبت‌ های ملی و مذهبی رشد 100 درصدی داشته است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم های مذهبی و آموزشی برای 100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: در این زمینه 50 خانوار در ایام محرم و صفر و 50 خانوار در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از دوره‌های آموزشی بهره مند شدند.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش جزینک شهرستان زهک تصریح کرد: پارسال 197 نفر دانش آموز دختر و دخترانی که در آستانه ازدواج بودند در کلاس‌های قرآنی این نهاد شرکت کردند.
وی اظهار داشت: به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان بیش از 2 میلیون و 84 هزار تومان از سرفصل مناطق عادی و 9 میلیون و 413 هزار تومان از سرفصل مناطق محروم برای تهیه 69 چادر نماز، 50 جلد کتاب ادعیه ارتباط با خدا و 15 عدد سجاده و عطر نماز به افراد و کانون ها مساجد اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا هم اینک 157 هزار و 822 خانوار سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.