به گزارش خبرنگاران ایرنا قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی شهرستانهای 20 گانه سیستان و بلوچستان در این راهپیمایی ها و تجمع ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، پاسداری افتخار ماست، ما همه پاسداریم حامی انقلابیم، ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران از اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی قدردانی کردند.
مردم انقلابی و مومن شهر زاهدان یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ما همه پاسداریم» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و حمایتشان از سپاه را به دنیا اعلام کردند.
مردم زاهدان با حضور در این راهپیمایی وحدت و همدلی خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم ولایتمدار و خداجوی شیعه و سنی شهر زاهدان از مصلای قدس تا میدان نماز برگزار شد.
مردم ولایتمدار و در صحنه سیستان و بلوچستان همچون گذشته با حضور در این مراسم اقتدار، عظمت و ایستادگی خود در مقابل دشمنان و حمایت از سپاه پاسداران و آرمان های انقلاب را یک بار دیگر به نمایش گذاشتند.
سپاه پاسداران در پایان این تجمع با صدور بیانیه ایی از حضور ملت غیور این استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا نظیر این مراسم در نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی برگزار شد.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.