به گزارش ایرنا، راهپیمایی محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران امروز جمعه (23 فروردین ماه) همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در شهرستان دماوند برگزار شد و مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «وظیفه مسلمین حمایت از سپاه است، حکم مراجع دین حمایت از سپاه است» این اقدام را محکوم کردند.
امام جمعه دماوند در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: اقدام اخیر آمریکا سیلی زدن به خودش بود که البته از این رییس جمهور احمق، انتظار این عمل ناپسند می رفت.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی با بیان اینکه اقدام آمریکا، سپاه را جهانی و پر آوازه کرد، افزود: راه ما مقاومت و ایستادگی و حمایت از مظلومان است و در این راه تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه سپاه به مسلمین آبرو داد و خداوند نیز آبرویش را حفظ خواهد کرد، گفت: سپاهیان ما باید مراقب باشند که تهذیب نفس و تقوا را از دست ندهند چرا که شیطان سعی در آلوده کردن آنها دارد.
حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: تا زمانی که برای خدا کار می کنیم، آبروی ما نیز حفظ خواهد شد.
به گزارش ایرنا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.