به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با محکوم کردن حرکت نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اقدام خصمانه آمریکا در ایام گرامیداشت روز پاسدار نشان دهنده درماندگی و عجز این کشور در مقابل نهاد مردمی سپاه است.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در داخل و خارج از کشور یاریگر مستضعفان بوده که این امر همچون سدی محکم در مقابل زیاده خواهی دشمنان و از بین رفتن نقشه های شومشان بوده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ملت ایران با حمایت گسترده خود در همان لحظه اول این نقشه خبیثانه آمریکا را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان اینکه همه ما افتخار می کنیم پاسدار هستیم افزود: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی همواره در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده و خاری در چشم بدخواهان نظام و کشور بوده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپاه یکی از ارکان مهم انقلاب است و در دل آحاد ملت و جهان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نگاه انقلابی و ولایی، از خود گذشتگی، تعهد دینی و انگیزه بالا برای خدمت رسانی را از جمله ویژگی های سپاه پاسداران عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: سپاه با حضور در عرصه های دفاعی، نظامی، اقتصادی و سازندگی همواره پیش قدم بوده و از خدمات و تلاش این نهاد مردمی که باعث خیر و برکت در کشور شده تشکر و قدردانی می‌کنیم.
امام جمعه زاهدان همچنین به نزدیک شدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و اظهار داشت: جوان با داشتن سه خصوصیت انرژی، امید و ابتکار می تواند نقش مهم و تاثیر گذار در پیشرفت جامعه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین به ماه شعبان و فضیلت های این ماه بزرگ اشاره کرد و گفت: یکی از فضیلت ها بزرگ این ماه خواندن مناجات شعبانیه است که با خواندن دعا و نجوا با خالق یکتا می توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.